برنامه نویسان خبره

برنامه نویسان خبره

برنامه نویسان خبره

برنامه نویسان خبره

ساعت های هوشمند

Samsung Gear 2 :

 

 

ساعت هوشمند جدید سامسونگ Gear 2 در نمایشگاه Mobile World در بارسلونا، اسپانیا، 23 فوریه 2014 برای اولین بار نمایش داده شد.

شرکت سامسونگ یک ساعت هوشمند جدید و یک بند فیتنس با آخرین نسخه گلکسی را معرفی کرد و نشان داد که چگونه نوآوری در عرصه تکنولوژی به سمت دستگاه های الکترونیکی مچی به می رود.

 

Sony SmartWatch 2:

 

 

 

ساعت هوشمند سونی SmartWatch2 در نمایشگاه Consumer Electronics Show 2014 (CES) در لاس وگاس، نوادا، 7 ژانویه 2014 با قیمت 199 دلار به نمایش گذاشته شد.

 

Pebble Watch :

 

 

اریک میشیوفسکی، مدیر عامل شرکت Pebble، از ساعت هوشمند شرکت خود در پالو آلتو، کالیفرنیا، سه شنبه، 12 فوریه 2013 رونمایی کرد.

این ساعت جدید نه تنها زمان را نشان می دهد، بلکه تا فاصله 10 متری به تلفن های هوشمند نیز متصل می شود.

 

LG Lifeband Touch :

 

LG Lifeband Touch در کنگره جهانی موبایل در روز 24 فوریه 2014 در بارسلونا نمایش داده شد.

 

Moto 360 :

 

 

ساعت هوشمند Moto 360 در تاریخ 18 مارس 2014 منتشر شده است. 

گوگل اعلام کرده بود که ساعت هوشمند خود بر اساس نرم افزار تلفن همراه آندرویدی را سال بعد به بازار عرضه خواهد کرد، هم چنین شرکای مختلفی را نیز معرفی می کند و شرکت اینترنتی را سیگنال می دهد. گوگل معتقد است ساعت های هوشمند نقش برجسته و قابل توجهی را در بازار بزرگ آینده ایفا خواهند کرد.

 

Motoactiv :

 

(inWatch (China :

 

 

(Geek Watch (China :

 

 

 

Google Watch :

 

 

 

طبق گفته Techradar، با توجه به عرضه ساعت های هوشمند از طرف شرکت های مختلف، بسیار دور از تصور بود که گوگل در این زمینه اقدامی انجام ندهد.

این ساعت هوشمند با نام Google Watch به بازار عرضه شد و نام رسمی آن Gem است و در دسته بندی دستگاه های Nexus قرار می گیرد.

 

Apple iWatch :

 

 

 

شرکت اپل، ساعت هوشمند، زیبا و خیره کننده خود، به نام iWatch را به بازار ارائه کرد و هدف این شرکت تولید 65 میلیون از این ساعت های هوشمند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.