برنامه نویسان خبره

برنامه نویسان خبره

برنامه نویسان خبره

برنامه نویسان خبره

هارد قابل حمل

ظرفیت:  1TB, 2TB, 3TB

ویژگی ها:

• طراحی فشرده، زیبا و متنوع در چهار رنگ خیره کننده و زنده متناسب با سلایق و شیوه زندگی منحصر به فرد اشخاص.

• ظرفیت دخیره سازی تا 3TB برای ذخیره فایل ها و محتویات رو به افزایش شما.

• توشیبا ظرفیت ذخیره سازی 3TB را به کاربران ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید به راحتی هزاران عکس، فیلم، موسیقی و یا انواع فایل های بزرگ را در یک درایو 2.5 اینچی قابل حمل ذخیره نمایید.

• برنامه بک آپ Toshiba را دانلود کنید و به راحتی از مطالب و اطلاعات خود بک آپ تهیه نمایید و هم چنین بک آپ گیری خودکار از فایل های خود را نیز برنامه ریزی کنید.

• از فایل های خود با ویژگی هایی مانند: حفاظت از رمز عبور و بک آپ گیری برنامه ریزی شده به شکلی امن نگه داری کنید.

• نرم افزار امنیت ذخیره سازی توشیبا را با قفل رمز عبور برای کمک به جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به داده های خود دانلود کنید.

• دارای ضمانت نامه ی محدود استاندارد 2 ساله ی توشیبا می باشد.

 

محتویات داخل جعبه:

هارد دیسک توشیبا

کابل USB 3.0 (با USB 2.0 کار می کند)

راهنمای شروع سریع

نرم افزار قابل دانلود

2 سال ضمانت محدود

 

Canvio Advance Portable Hard Drive :

این هارد دیسک قابل حمل، بهترین ها را برای کاربران به ارمغان می آورد.

با آسودگی می توانند همواره این درایو را به همراه خود داشته باشند و با ظرفیت ذخیره سازی بالا، دسترسی سریع به محتوای ذخیره شده و عملکردقابل اعتماد یک انتخاب عالی برای کاربران به حساب می آید.

با طراحی براق و زیبا در رنگ های متنوع و زنده متناسب با سبک شخصی منحصر به فرد هر شخص در نظر گرفته شده است.

با استفاده از فن آوری USB 3.0، این هارد دیسک قابل حمل بسیار سریع تر از قبل و البته هم چنان سازگار با دستگاه های USB 2.0 کار می کند و امکان انتقال سریع اطلاعات به هنگام سازماندهی فایل ها را در اختیار شما قرار می دهد.

 

بک آپ گیری خودکار:

با نرم افزار تهیه ی بک آپ توشیبا، دیگر نگران از دست دادن محتوای ارزشمند خود نباشید. 

بک آپ گیری اطلاعات شما توسط این رابط بسیار آسان است، به سادگی زمان و فواصل بک آپ گیری خود را تنظیم کنید و از آن پس، نرم افزار به خوبی از فایل های شما محافظت و نگهداری می کند. 

حفاظت از رمز عبور :

با بهره گیری از نرم افزار امنیتی مخصوص کامپیوتر توشیبا، از دسترسی کاربران غیر مجاز به اطلاعات شخصی خود جلوگیری کنید.

در حقیقت با یک رمز عبور منحصر به فرد، امکان محافظت از هارد دیسک را در اختیار شما قرار می دهد.

 

محصولی مطمئن و با کیفیت:

Canvio Advance بر اساس استانداردهای کیفیت جهانی توسط توشیبا ساخته و طراحی شده است و عملکرد فوق العاده ی آن با یک ضمانت نامه ی محدود 2 ساله پشتیبانی می شود، بنابراین شما با تکیه بر این ضمانت نامه می توانید با خیالی آسوده از این محصول شگفت انگیز استفاده نمایید.

لطفا به این نکات توجه فرمایید:

1. ظرفیت فرمت واقعی ممکن است متفاوت باشد برای جزئیات بیشتر، لطفا از وب سایت رسمی ما دیدن کنید.

2. شرایط گارانتی محدود استاندارد اعمال می شود، بروشور ضمانت نامه روی هارد دیسک نصب شده است و هم چنین می توان آن را به صورت آنلاین نیز مشاهده کرد.

3. سازگاری با توجه به تنظیمات سخت افزاری کاربر و سیستم عامل ممکن است متفاوت باشد، اصلاح فرمت برای کامپیوتر های مک مورد نیاز است.

4. مشخصات محصول، رنگ، ویژگی ها و موجود بودن بدون اطلاع قبلی تغییر می کنند.

 

مشخصات فنی :

مقایسه درایو های توشیبا:

 

مقایسه با سایر محصولات مشابه:

 

 

ساعت های هوشمند

Samsung Gear 2 :

 

 

ساعت هوشمند جدید سامسونگ Gear 2 در نمایشگاه Mobile World در بارسلونا، اسپانیا، 23 فوریه 2014 برای اولین بار نمایش داده شد.

شرکت سامسونگ یک ساعت هوشمند جدید و یک بند فیتنس با آخرین نسخه گلکسی را معرفی کرد و نشان داد که چگونه نوآوری در عرصه تکنولوژی به سمت دستگاه های الکترونیکی مچی به می رود.

 

Sony SmartWatch 2:

 

 

 

ساعت هوشمند سونی SmartWatch2 در نمایشگاه Consumer Electronics Show 2014 (CES) در لاس وگاس، نوادا، 7 ژانویه 2014 با قیمت 199 دلار به نمایش گذاشته شد.

 

Pebble Watch :

 

 

اریک میشیوفسکی، مدیر عامل شرکت Pebble، از ساعت هوشمند شرکت خود در پالو آلتو، کالیفرنیا، سه شنبه، 12 فوریه 2013 رونمایی کرد.

این ساعت جدید نه تنها زمان را نشان می دهد، بلکه تا فاصله 10 متری به تلفن های هوشمند نیز متصل می شود.

 

LG Lifeband Touch :

 

LG Lifeband Touch در کنگره جهانی موبایل در روز 24 فوریه 2014 در بارسلونا نمایش داده شد.

 

Moto 360 :

 

 

ساعت هوشمند Moto 360 در تاریخ 18 مارس 2014 منتشر شده است. 

گوگل اعلام کرده بود که ساعت هوشمند خود بر اساس نرم افزار تلفن همراه آندرویدی را سال بعد به بازار عرضه خواهد کرد، هم چنین شرکای مختلفی را نیز معرفی می کند و شرکت اینترنتی را سیگنال می دهد. گوگل معتقد است ساعت های هوشمند نقش برجسته و قابل توجهی را در بازار بزرگ آینده ایفا خواهند کرد.

 

Motoactiv :

 

(inWatch (China :

 

 

(Geek Watch (China :

 

 

 

Google Watch :

 

 

 

طبق گفته Techradar، با توجه به عرضه ساعت های هوشمند از طرف شرکت های مختلف، بسیار دور از تصور بود که گوگل در این زمینه اقدامی انجام ندهد.

این ساعت هوشمند با نام Google Watch به بازار عرضه شد و نام رسمی آن Gem است و در دسته بندی دستگاه های Nexus قرار می گیرد.

 

Apple iWatch :

 

 

 

شرکت اپل، ساعت هوشمند، زیبا و خیره کننده خود، به نام iWatch را به بازار ارائه کرد و هدف این شرکت تولید 65 میلیون از این ساعت های هوشمند بود.

بهترین خوانندگان کتاب

 

معرفی بهترین eReaders و Kindles که می توانید خریداری کنید:

 

Kindle Paperwhite :

 

مدل های آمازون با بیش از یک دهه تجربه در زمینه توسعه، مسیر و راه پیشرفت کتاب های الکترونیکی را هدایت می کنند. 

مدل Kindle Paperwhite گزینه ی متوسط آمازون برای eReaders می باشد. دارای یک صفحه نمایش 300 پیکسلی در هر اینچ برای تجربه مشاهده با کیفیت در یک Kindle معمولی است، علاوه بر این دارای نور پس زمینه نیز می باشد، که بر خلاف نسخه بودجه ی آمازون می باشد.

Kindle Paperwhite به فروشگاه نامحدود Kindle آمازون متصل می شود و امکان دسترسی به 5.5 میلیون کتاب آنلاین را در اختیار کاربران قرار می دهد.

با استفاده از صفحه نمایش لمسی، به راحتی می توانید با آن کار کنید که رابط کاربری ساده ای را ارائه می دهد. 

تنها با 50 پوند اضافی می توانید اتصال 3G نامحدود با Paperwhite را دریافت کنید، به این معنی که حتی بدون نیاز به اتصال وای فای می توانید کتاب هایی را برای دانلود پیدا کنید، اگر چه به میزان قابل توجهی به هزینه کلی اضافه می شود، اما سهولت دانلود کتاب های جدید برای برخی افراد بسیار ارزشمند است.

تا شش هفته عمر باتری دارد، بنابراین با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. 

صفحه نمایش 6 اینچی آن برای اکثر افراد مناسب است و با توجه به این که کمی گران تر از کیندل های رایج می باشد، اغلب در فروش ویژه ی آمازون قرار دارد، بنابراین می توانید آن را با پرداخت هزینه ی کمتر خریداری کنید. این مدل بهترین eReader برای اکثریت مردم می باشد.

 

Kindle :

 

 

Kindle آمازون به مدت چندین سال برای علاقه مندان به مطالعه بسیار خواستنی بوده است و دلیل محکمی برای تکرار این مدل محبوب محسوب می شود.

Kindle دارای 4 گیگابایت حافظه و صفحه نمایش لمسی 6 اینچی و 167 پیکسل در هر اینچ می باشد، به این معنی که صفحه نمایش آن جزییات کمتری نسبت به مدل های بزرگ تر آن دارد.

با توجه به وزن 161 گرمی آن، به طرز باور نکردنی ای سبک وکوچک است که در نتیجه حمل و به همراه داشتن همیشگی آن در داخل کیف بسیار آسان است.

نور پس زمینه ندارد و اگر چه چشم شما را از درخشش و انعکاس حفظ می کند، با این حال ممکن است ادامه مطالعه در پروازهای تاریک یا سفرهای طولانی کمی مشکل ساز باشد و شما نیاز به تلاش داشته باشید!

Kindle جدید حالت هایی مانند: page flip را اضافه کرده است، که در حقیقت به شما امکان جست و جوی سریع از طریق چندین صفحه برای رسیدن به نقطه مناسب را می دهد. 

این eReader پیچیده ترین محصول موجود در بازار نیست، اما با پرداخت تنها 59 پوند ارزان ترین گزینه موجود است و اگر قصد استفاده از آن در استخر را ندارید، احتمالا بهترین eReader مقرون به صرفه برای اکثریت مردم است.

 

Kindle Oasis :

این محصول آخرین Kindle تولید شده از آمازون است که از آخرین و پیشرفته ترین فن آوری ممکن بهره مند شده است، البته که این محصول با قیمت 229.99 پوند بسیار گران است! اما سوال اساسی این است که آیا یک eReader ارزش پرداخت چنین مبلغی را دارد یا خیر؟

Oasis ویژگی ضد آب کامل را به کاربران ارائه می دهد و البته گران تر از مدل های Kobo با ویژگی مشابه می باشد و دلیل این تفاوت قیمت، در ارائه ویژگی ها و امکانات بیشتر می باشد.

دارای صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی است که در حقیقت بزرگترین نمایشگر Kindle با دکمه های صفحه چرخان و ذخیره سازی دوبرابر یعنی 8 گیگابایت حافظه است.

علاوه بر این، شما می توانید 200،000 کتاب صوتی از Kindle Oasis خود دریافت نمایید، هم چنین به راحتی با هدفون های بلوتوثی شما هماهنگ می شود و می توانید از حساب شنیداری خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.

این پیشرفته ترین Kindle موجود در بازار است، اما با توجه به قیمت بالای 229.99 پوندی، خرید آن یک سرمایه گذاری بزرگ به شمار می آید و شما باید یک طرفدار متعصب eReader باشید تا بیشترین بهرا را از Oasis ببرید.

 

 Kobo Aura One :

این مدل، صفحه نمایش بزرگ تری را نسبت به بسیاری از مدلهای Kindle آمازون ارائه می دهد که ترجیح برخی از کاربران می باشد.

بسیار سبک و قابل حمل است. در حالی که صفحه نمایش 7.8 اینچی آن فضای بیشتری را در کیف شما اشغال خواهد کرد، اما شما به سختی متوجه وزن آن خواهید شد.

Kobo به کاربران امکان دسترسی به فروشگاه Kobo را می دهد که دارای ده ها هزار کتاب برای انتخاب است. کاربران هم چنین می توانند به کتابخانه محلی خود متصل شوند تا کتاب های بیشتری را جستجو کنید. Kobo هم چنین از ویژگی ضد آب آمازون در کتاب های الکترونیکی نیز استفاده کرده است و این مدل به مدت یک ساعت ضد آب می باشد، به این معنی که هر گونه اشتباهی مانند: افتادن قطره آب در حمام و یا شرایطی مشابه آن مشکلی به وجود نخواهد آورد.

در مورد قیمت، شما با توجه به ویژگی ضد آب، مبلغ بسیار کمتری را در مقایسه با مدل مشابه آمازون پرداخت می کنید و البته از مزایایReading Amazon Prime بی بهره خواهید ماند، یعنی خدمات پرداخت ماهیانه آمازون که به عنوان بخشی از Amazon Prime است، را از دست می دهید و در عوض باید کتاب های خود را به صورت جداگانه خریداری کنید. اکثر کتاب های کوبو موجود در فروشگاه کوبو از 99p شروع می شوند.

 

Kindle Voyage :

 

 

 

Voyage Kindle نسخه به روز شده Paperwhite است و البته با کمی تغییرات، چند ویژگی جدید نیز به کاربران ارائه می دهد.

این مدل دارای یک چراغ جلو تطبیقی است، به این معنی که Voyage به صورت خودکار با نور محیطی شما در آن قرار دارید، سازگار می شود.

هم چنین شامل فن آوری Pagepress نیز می باشد. این یک گام بر روی صفحه نمایش لمسی معمولی است که با Paperwhite دریافت می کنید،کنترل لمسی بر روی صفحه نمایش لمسی و دکمه های فیزیکی به شما اجازه می دهد تا صفحات را به سرعت جستجو کنید.

به طور کلی، Voyage گرانتر احساس بهتری نسبت به Paperwhite و Kindle به شما القا می کند، البته با محفظه صاف تر،طراحی و روکش لاستیکی به جای احساس پلاستیکی که از کار با Paperwhite دریافت می کنید.

Kobo Aura H2O :

همانطور که از نام آن پیداست، Kobo Aura H2O یک گزینه جایگزین ضد آب برای Kindle است. دارای طراحی ضد آب و ضد گرد و غبار است که همین امر آن را به یک گزینه مناسب برای سفر به ساحل یا کنار استخر تبدیل کرده است.

مانند دیگر مدل کوبوس، از مشکل دسترسی به فروشگاه کتاب های Kindle رنج می برد! به این معنی که شما نمی توانید عضویت خواندن مشابه مدل های آمازون را دریافت نمایید. اگر چه، می توانید به سایر فرمت های کتاب و مجله در فرمت EPUB دسترسی پیدا کنید و از کامپیوتر شخصی خود دانلود کنید.

باتری تا هفته ها دوام می آورد و روشنایی صفحه در حال حرکت تنظیم می شود.

عجیب ترین ربات های ساخته شده

• Snake-bot :

 

ACM-R5 رباتی با ظاهری شبیه به مار است که می تواند در خشکی بخزد و در آب شنا کند.

این ربات دوزیست، که توسط شرکت ژاپنی HiBot طراحی و ساخته شده است، ظاهر آن به همان میزانی که زیبا و پیچیده است در زیر آب وحشتناک به نظر می رسد!

• Kurata Robot :

 

 

در دنیای رباتیک، برخی از اختراع ها عجیب و غریب تر از داستان های تخیلی به نظر می رسند! ربات عظیم Kurata در نگاه اول به راحتی با ماشین های تخیلی و ساخته شده فیلم های هالیوودی مانند: "ترانسفورماتور" و یا "فولاد واقعی" اشتباه گرفته می شود.

این ربات ژاپنی که توسط Suidobashi ساخته شده است، با ارتفاع 13 فوتی (4 متر) مجهز به "اسلحه" و "پرتاب موشک" در بازوهای خود می باشد (که در حقیقت اسلحه BB و آتش بازی هستند و البته هم چنان خطرناک!) 

این ربات عظیم با ظاهری شبیه به انسان را می توان به صورت دستی از کابین داخل ربات و یا از طریق گوشی هوشمند از راه دور کنترل کرد.

آیا شما نیز خواهان این ربات فوق العاده هستید؟ ا

به راحتی می توانید این ربات سفارشی را با پرداخت بیش از 1.35 میلیون دلار خریداری کنید!

• Nao Robot :

 

شرکت فرانسوی Aldebaran Robotics، مستقر در پاریس، یک ربات مستقل و برنامه ریزی شده به نام Nao را توسعه داد. این ربات تعاملی مجهز به ویژگی های حرکتی، بینایی و صوتی پیشرفته می باشد.

ربات Nao روی سطح های مختلف به راحتی راه می رود، چهره ها و اشیاء را تشخیص و یا ردیابی می کند، احساسات را درک و بیان می نماید و نسبت به واکنش های لمسی یا صوتی عکس نیز العمل نشان می دهد. 

حال اگر تمامی این ویژگی ها و امکانات شما را متقاعد و راضی نمی کند، باید به ویژگی شگفت انگیز این ربات، یعنی توانایی انجام رقص سبک Gangnam نیز اشاره کرد!

• BigDog :

 

 

در سال 2005، Whiszes در بوستون یک ربات چهار پا با نام BigDog را برای ارتش طراحی کرد. این پروژه توسط آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاع (DARPA) در شعبه ایالات متحده آمریکا به منظور توسعه فن آوری های جدید برای ارتش انجام شد.

BigDog روی چهار پا محکم راه می رود و می تواند سربازان را در سراسر زمینی که حتی حرکت برای وسایل نقلیه نیز دشوار تلقی می شود، همراهی کند. 

این ربات می تواند محموله هایی با وزن 340 پوند (150 کیلوگرم) را حمل و بارگیری کند و توانایی حرکت با سرعت 4 مایل در ساعت (6.4 کیلومتر در ساعت) را نیز دارد. 

• H1N1 Flu Robot:

 

زمانی که صحبت از ربات ها می شود شاید چنین ابداعی کمتر به ذهن مردم برسد.

اما در حقیقت این ربات شبه انسانی برای شبیه سازی علائم آنفولانزای خوک H1N1 برای کمک به آموزش پزشکان ژاپنی طراحی شده است.

این ربات که با موادی شبیه به پوست انسان پوشیده شده است، می تواند عرق، گریه و یا حتی تشنج کند، اگر این ربات ها به موقع درمان مناسب را دریافت نکنند، علائم آنها به تدریج بدتر می شود و در بعضی موارد حتی دیگر نفس نمی کشند و می میرند.

• Octavia :

 

 

Octavia ربات آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی دریایی ایالات متحده، یک ربات با ظاهری شبیه به انسان با برخی ویژگی های ترسناک و غیرعادی صورت (face) می باشد.

Octavia یک ربات آتش نشان برای کمک مهندسین، جهت تست و آزمایش فن آوری های جدید برای کمک به اعضای ناوگان دریایی ایالات متحده طراحی شده است.

Octavia برای برقراری ارتباط با انسان ها طراحی شده است و مهندسان در حال تلاش در جهت بهبود روش های شناسایی و پیگیری افراد توسط این ربات ها هستند، درک آنچه انسان ها می گویند و یا حتی تشخیص تمام حرکاتی که انسان ها انجام می دهند.

در نهایت، دانشمندان امیدوارند که اکتاویا بتواند شانه به شانه منابع انسانی با قابلیت های پیچیده گفتاری و بصری کار کند.

 

تلفن یاب

 

ویژگی ها:

• ضخامت آن به اندازه دو کارت اعتباری نازک است و به راحتی داخل کیف پول، کیف دستی و یا جیب شما قرار می گیرد. 

• به لب تاپ، تبلت و نوت بوک نیز وصل می شود (چسب ها به صورت جداگانه فروخته می شوند)

• زمانی که تلفن همراه خود را پیدا نمی کنید، با استفاده از زنگ Tile Slim آن را به راحتی بیابید. تنها کافی است به سادگی، دوبار دکمه ی Tile Slim را فشار دهید تا زنگ تلفن شما به صدا در بیاید، حتی زمانی که گوشی در حالت سکوت (سایلنت) باشد!

• برنامه ی آسان، رایگان و کاربردی Tile Slim آخرین زمان و مکان قرار گیری تلفن همراه شما را به خاطر می سپارد، بنابراین اگر آن را جا بگذارید، به راحتی توسط این دستگاه فوق العاده می دانید که کجا باید دنبال آن بگردید.

• اگر نمی توانید Tile خود را بیابید، می توانید به طور ناشناس از انجمن در جستجوی خود درخواست کمک کنید.

 

 

با داشتن این محصول شگفت انگیز، دیگر نگران از دست دادن وسایل مهم خود نباشید!

Tile Slim به راحتی، به هر وسیله ای که نگران گم شدن آن هستید، متصل می شود و با استفاده از تلفن همراه خود و برنامه مفید و کاربردی آن به سرعت دستگاه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. 

یکی از کوچکترین ردیاب های بلوتوثی جهان است:

ضخامت آن به اندازه دو کارت اعتباری نازک است و به راحتی داخل کیف پول، کیف دستی و یا جیب شما قرار می گیرد و با داشتن این محصول فوق العاده، هر چیزی که به دنبال آن می گردید را به سرعت خواهید یافت.

این ردیاب بلوتوثی، وسیله ی مورد نظر را در فاصله کوتاه تا متوسط پیدا می کند و برای محدوده های بزرگ، شبکه جهانی انجمن Tile در یافتن وسیله مورد نظر به شما کمک خواهد کرد.

 

 

وسایل مورد نظر خود را با صدای زنگ بیابید:

با استفاده از گوشی هوشمند خود، Tile Slim را به صدا در بیاورید و هر آنچه که به دنبال آن هستید را به راحتی بیابید، هم چنین اگر در محدوده بلوتوث نیز باشد، صدای بسیار بلندی تا زمان یافتن آن پخش خواهد شد.

تلفن همراه خود را به راحتی بیابید :

هنگامی که به دنبال تلفن همراه خود هستید، با استفاده از زنگ Tile Slim آن را به راحتی بیابید، برای این منظور تنها کافی است دوبار دکمه ی Tile Slim را فشار دهید تا تلفن شما به صدا در بیاید و حتی زمانی که گوشی شما در حالت سکوت (سایلنت) باشد، باز هم زنگ خواهد خورد.

به راحتی دریابید که آخرین با ر وسایل خود را کجا گذاشته اید:

این نرم افزار به طور خودکار آخرین زمان و مکان قرارگیری وسایل شما را ثبت می کند. بنابراین اگر آن ها را جا بگذارید، به راحتی توسط این دستگاهفوق العاده می دانید که کجا باید دنبال آن ها بگردید و در نتیجه با سرعت بیشتری نیز آن ها را خواهید یافت.

 

از شبکه Tile کمک بگیرید: 

وسیله گم شده ی خود را انتخاب و علامت گذاری کنید، در نتیجه تمام تلفن های هوشمند موجود در شبکه Tileبه طور خودکار شروع به جستجوی دستگاه گمشده ی شما می کنند و هنگامی که آن یافت می شود، برنامه ی Tile به صورت خصوصی شما را از آخرین مکان آن مطلع می سازد. 

روزانه بیش از نیم میلیون آیتم با Tile پیدا می شوند.

آهنگ زنگ خود را انتخاب کنید:

Tile Slim چهار آهنگ زنگ از پیش تعیین شده را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد.

به راحتی به هر وسیله ای متصل می شود:

Tile Slim تقریبا به راحتی به هر وسیله ای متصل می شود و هم چنین با توجه به طراحی کوچک، سبک و قابل حمل داخل جیب و کیف دستی نیز به راحتی قرار می گیرد. 

نگهداری صفر:

Tiles به منظور زندگی آسان تر و به دور از استرس طراحی و ساخته شده است و درست مانند نسخه های قبلی، باتری غیر قابل تعویض Tile Slim ، یک سال با شارژ صفر مورد استفاده قرار می گیرد. پس از یک سال می توانید Tile قدیمی خود را با مدل های جدید با قیمت مناسب به واسطه عضویت انجمن، جایگزین کنید.

سازگاری :

با iOS اپل و دستگاه های اندروید با بلوتوث 4.0 کار می کند.

پشتیبانی از دستگاه های اپل :

iOS 8.1 و بالاتر، آیفون هایی که از سال 2011 به بعد منتشر شده اند مانند: 4S، 5، 5C، 5S، 6، 6 Plus، 6S، 6S Plus، 7 ، 7 Plus ، آیپد هایی که از سال 2012 به بعد منتشر شده اند: نسل 3، نسل 4، ایر، پرو. آیپد مینی، آی پاد لمسی نسل پنجم و بالاتر و اپل واچ که البته خود آیفون شما باید 5 به بالا باشد و iOS 8.2 یا بالاتر را پشتیبانی کند.

پشتیبانی از دستگاه های اندروید: 

پشتیبانی از دستگاه های اندروید 4.4.2 یا بالاتر (KitKat یا Lollipop به استثنای Marshmallow 6.0.0)، سامسونگ گلکسی S5 ،S6، S7، Samsung Galaxy Note 4، Note 5، OnePlus One، HTC One M8، HTC One، LG Nexus – 4, 5, 6 ، Motorola Moto X، Moto G.

به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید:

لطفا توجه فرمایید که اتصال و برنامه Tile تحت تاثیر یک مسئله بلوتوثی شناخته شده با دستگاه های اندروید 6.0.0 Marshmallow قرار گرفته است و این اتصال در آندروید 6.0.1 به نظر ثابت شده است. گوگل در حال حاضر شروع به انتشار 6.0.1 کرده است، بنابراین حتما به محض در دسترس قرار گرفتن نسخه ی جدید، سیستم عامل دستگاه خود را به روز رسانی کنید.

اگر دستگاه شما در فهرست موجود نیست، اما با استفاده از Android 4.4 و بلوتوث 4.0 خوب کار می کند، یک اتفاق بسیار خوب است، اما ما قادر بهارائه همان سطح پشتیبانی نخواهیم بود.

مشخصات فنی:

 

 

رتبه بندی بر اساس نظر کاربران: